مقالات آرشیو خبر ها
پیراهن شماره 10 دیگر برای پوگبا سنگینی نمی کند

پیراهن شماره 10 دیگر برای پوگبا سنگینی نمی کند

او بهترین بازیکن سال فرانسه نشد ، توپ طلا را هم نبود ، اما به نظر می رسد که پل پوگبایِ یوونتوس بالاخره دارد به عنوان رهبر باشگاهی می شود که می دانست می تواند!

شروع بد فصل باعث گمانه زنی هایی شد که شماره ی 10 پشت پیراهن این جوان فرانسوی او را زیر فشار قرار داده و البته جای مخالفت چندانی هم نبود ، چون یووه هم نتایج خوبی نمی گرفت. آن ادعاها را هم اکنون بعد از اینکه پوگبا پنجمین گل فصلش را مقابل سمپدوریا به ثمر رساند می توان دورریخت. یووه 2 - 1 پیروز شد و حالا در انتهای نیم فصل اول تنها 2 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

این بازیکن 22 ساله همچنان به تیم های دیگر لینک می شود ، اخرین گزارش ها حاکی از پیشنهاد 130 میلیون یورویی رئال مادرید بوده ، اما حتی این شایعات نتوانسته عملکرد اخیر او را تحت تاثیر قرار دهد.

رایولا: "اگر بیل 100 میلیون یورو می ارزد ، پس پوگبا 200 میلیون می ارزد."


آمـار پوگبا :



احتمالا این ارقام گران قیمت هشت پا را در تورین نگه می دارد ، مخصوصا که ارامش و راحتی در این شهر به او اجازه خواهد داد که حتی بیشتر از اینها پیشرفت کند تا به سطح کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برسد.

پوگبا بعد از بازی با سمپ: "برایم مهم نیست که بقیه ی تیم ها چه می کنند ، ما همواره هدفمان برد برای کسب اسکودتوی بعدی است."

این هدف هم اکنون قابل دسترس به نظر می رسد ، چون یووه با کسب 9 برد پیاپی در سری آ‌ ، حالا بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی برگشته است. بخش اعظم این هدف بستگی به این دارد که که پوگبا تا کجا می تواند تیم را پیش ببرد ، و اگر موفق شود ، احتمالا این نام او خواهد بود که بیشتر و فراتر از تنها گل هایش در مراسم توپ طلای سال بعد بر سر زبان ها خواهد بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: